lørdag 4. juni 2016

Det er faktisk lov til å være stolt av seg selv..

Drit i janteloven...

I går var jeg på treningstur sammen med min venninne Marita - en super tur til toppen av Vassfjellet.
Dette er en tur på ca 5.7 km, en vei, med så og si bare motbakker -
vi klarte å komme oss på toppen på 58 minutter
og da slo jeg min forrige tid som var på over 1 time. ..stolt!
Da fikk kroppen jobbet, deilig!

Motbakker er ikke så ukjent for meg -
gått noen mindre og litt større motbakker i årene som har passert.
I motgang blir man sterk heter det,
trur jeg har fått  l i t t  livserfaring så fremtiden blir kjempebra.

Turer setter jeg utrolig stor pris på.
Jeg er vel litt sta og presser meg til jeg klarer å gjennomføre og når målet mitt.
For 1 år siden hadde jeg ikke hatt en sjanse til å nå toppen,
kanskje hadde jeg klart å kommet meg opp en bakke.
Snakk om å starte på nivå 0 .. det var tøft og en skikkelig nedtur.
Det å se resultater av det jeg har holdt på med de siste månedene, gjør meg stolt.
Det fikk Marita meg til å tenke over i går.
Hun er flink sånn - setter ord på hva jeg må kjenne på, tanker og følelser.
Det er faktisk lov til å skryte av seg selv og klare å ta i mot skryt - ikke vær så kritisk hele tiden. 
Vær fornøyd med den minste ting.
Hun er en fabelaktig motivatør!

Nå vil jeg fortsette med det jeg har startet på.
Trening, treningsturer og turer med barna mine,
så kult at de synes det er morsomt å være med mamman sin.
Sykkelen står også klar så nå blir den interessen tatt frem igjen - herlig!

Mine venner stiller opp og blir med -
friends are gold ☆

Jeg har ingenting å bevise.
Men jeg skal vise alle, inkludert meg selv at jeg kan 
og jeg vet at jeg har gode støttespillere rundt meg.
Min nye reise startet for 17 måneder siden
og jeg skal fortsette å nyte den.. med og uten turbulens.

Det som har vært av negativitet har jeg puttet i en boks og lagt på hylla.
Innimellom blir den boksen åpnet ubevisst, men det blir lengre i mellom at innholdet ser dagens lys!
Mine erfaringer på godt og vondt tar jeg med meg videre 
og jeg kommer fremdeles til å være meg selv -
take it or leave it!


♢ life itself is a wonderful fairytale ♢






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar