torsdag 31. mars 2016

Påska 2016

Tenk å ha så snille venner som ville ha med oss på hyttetur - "nyte" noen påskedager sammen med ei litt smågal mor..
(jeg er foresten litt unnskyldt på det området)
en kul hormonell 17-åring og ei frøken som helst skulle ha pakket med seg alle prinsessekjolene sine i en koffert.

Vi fikk iallefall pakket turklær og badetøy,
dataspill og andre unødvendige dippedutter fikk være igjen hjemme. Mobilen fikk være med.
De dagene vi var på hytta var helt innafor det jeg kaller rekreasjon og opplading av kroppens energilager.

Topptur, grilling av pølser, steking av vafler på bål, bålkaffe, bading og litt sprudlevann til oss mødrene som vi absolutt fortjente da vi satt i badestampen under en stjerneklar kveldshimmel.
*magisk*

Påskeeggjakt tidlig tidlig på morgenen langfredag var påskas høydare.
En mini-crossykkel fikk også kjørt seg litt under vekten og ikke minst lengden av min sønn på nesten 2 meter - et syn for guder!

Men så moro vi har hatt det.. superhelter har vi også hatt på hytta - to kreative frøkner koste seg og var aldri tomme for ideer.
Siste dagene av påska var vi urbane - eller jeg da - sønnen forskanset seg på rommet sitt, lillemor dro til pappan sin og jeg tok en byvandring i fine byen min med en takeawaykaffe fra Dromedar.

Største pia kom også hjem i noen dager ♡

Denne påska har vært den beste påska på mange år..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar